Baru Punya !

HELL-OH !




Memang baru.. ape yg baru tuh? hikhik..
BLOG BARU :D
Tittle blog nih Girl with Nature

wew! sebenarnya tajuk blog nie mmg ade
makne2 indah dlm hidup aku
disebabkan kegilaan dgn nature sejak dlu lagi
dan berangan nk jadi pegawai penghutanan konon!
konon lah..?

Aku ni jenis klau dh ske sesuatu mesti kesukaan tu
kekal selama-lamanya..

Sebenarnya, aku dari sekola rendah aku dipilih untuk
masuk ruma
h sukan Hijau..
sampai lah skrg ni form3.. asyik hijau.hijau n hijau
tau2 je kaler hijau tu fav aku..herh!

Hijau itu alam semula jadi.. hijau bermakna redup,sejuk, dan indah
betul ke semua nie?
hijau juga dikategorikan tuah pada seseorang
yekott? tapi x caya 100% kurafat pulak nnt

eh?! dah tuka topik pulak dah..

Oke2 kita sambung balik psal blog nie..
blog nie hanya untuk berkongsi cerita/matlumat/borak2/saje2

klau korang tak suka tak pe..
Anda boleh tukar website dgn segera selain blog ni ye!
TQ



Papai K0rang D,:



No comments:

Post a Comment